آموزش خرید تتر،

چرا باید تتر بخریم؟

چرا باید تتر بخریم؟

پروژه ی متمرکزی همچون تتر با پشتوانه ی ارزهای فیات، چه نقش و جایگاهی در دنیای ارزهای دیجیتال داره و چرا باید تتر بخریم؟ در پاسخ به این سوالات باید بگیم که تتر علی رغم تفاوت های ساختاری که با سایر ارزهای دیجیتال داره، به نوعی در نقش یک کاتالیزور ظاهر شده و باعث گسترش معاملات در بین کاربران میشه. 

تا قبل از اینکه تتر وارد بازار رمزارزها بشه، معامله گران همواره در معرض نوسانات شدید بازار بودن و دارایی هاشون با ریسک کاهش ارزش مواجه بود. به همین دلیل معامله گران برای مدیریت سرمایه و حفظ سودشون مجبور بودن دارایی هاشونو مدام از ارز دیجیتال به پول ملی و برعکس تبدیل کنن که این کار هم باعث پرداخت مبلغ زیادی کارمزد به صرافی ها میشد. 

مشکل دیگه ای که قبل از پیداش ارز تتر وجود داشت این بود که معاملات رمزارزها با هم کار چندان ساده ای نبود، چرا که این معاملات فقط بین جفت ارزهایی انجام میشد که قیمت هر دوی اون ها در حال نوسان بود. پیدایش تتر و استیبل کوین های بعد از اون این مشکل رو حل کرد. امروزه تریدرها دارایی های خودشونو از صرافی خارج میکنن، اون رو به تتر تبدیل میکنن و در صورت صلاحدید دوباره ارزهای مورد نظرشونو با استفاده از تتر می خرن. 

علاوه بر تریدرها که در بازار ارزهای دیجیتال از تتر استفاده می کنن، بسیاری از تاجران هم برای نقل و انتقال پولشون از تتر استفاده می کنن. پاسخ دیگه برای سوال چرا خرید تتر اینه که حواله ی پول از طریق بانک ها هزینه ی زیادی داره، این در حالیست که به کمک تتر بدون هزینه ی اضافی این انتقال انجام میشه. بنابراین با توجه به اهداف و نیاز افراد، خرید و استفاه از تتر میتونه یک کار مهم باشه. 

با مواردی که گفته شد نتیجه می گیریم که، ویژگی و کاربرد مهم این رمزارز ثابت موندن ارزش اون در نوسانات بازار و فراهم کردن انتقال آسان پول بین معامله گران هستش. ارسال و همین ‌طور دریافت ارز دیجیتال تتر، به سرعت و سادگی ارسال یک ایمیل هستش. از این رو، یکی از قابلیت ‎های بسیار خوب تتر، سهولت ذخیره اون در ابزارهای مختلف مانند کیف پول‌ های دیجیتال، موبایل، رایانه شخصی و صرافی ‎هاست که اون رو به یک رمزارز محبوب تبدیل کرده.

معامله گران رمزارزها غالبا از تتر برای خرید ارزهای دیجیتال، به عنوان جایگزینی برای دلار استفاده می‌کنن. استفاده از استیبل کوین، راهکاری هستش که در زمان نوسانات شدید در بازار ارز دیجیتال باعث حفظ ارزش سرمایه میشه. منظور اینه که تریدرها زمانی که وضعیت بازار ارز دیجیتال مشخص نیست، سرمایه خودشونو به تتر تبدیل می‌کنن تا از نوسانات احتمالی در امان بمونن. در مقابل، زمانی هم که بازار صعودیه، تتر‌هاشونو به ارز‌های دیجیتال دیگه تبدیل می‌کنن تا ارزش سرمایه شونو بالا ببرن. در این میان افرادی هم هستن که تتر رو به عنوان سرمایه ‌گذاری نگهداری میکنن. البته باید این نکته رو هم در نظر گرفت که برای خرید بین المللی ارزهای دیجیتال نیازمند تبدیل موجودی تومانی به تتر خواهیم بود. 

• حفظ سرمایه معامله کنندگان در برابر نوسانات شدید بازار

• کاهش چشمگیر زمان پرداخت (نقل و انتقالات مالی)

• نداشتن محدودیت ‌های مکانی برای معامله و اعتبار تتر در اغلب کشورهای جهان

• نیاز نداشتن به پرداخت کارمزد و هزینه اضافی برای انجام معامله

• عدم محدودیت در خرید و فروش و گزینه ‎ای عالی در انجام معاملات تجاری بزرگ بین ‌المللی

این ها مزایا و کاربردهای تتر هستن که معامله گران رو ملزم به خرید تتر می کنن. در ایران، در شرایط تحریم، جابجایی پول دردسر های زیادی داره و خیلی از کاربران چشم امیدشون به استفاده از تتر هستش تا برای انواع مبادلات از اون استفاده کنن تا بتونن اصطلاحا از محدودیت های بانکی اعمال شده عبور کنن. در این صورت تتر یک انتخاب خوب خواهد بود. این ارز کمک می کنه تا انتقال وجه با هزینه ی پایین تری انجام بشه.

Comments

Popular posts from this blog

بایننس کوین چیست؟ BNB چیست؟

بیمه عمر یا خرید بیت کوین