بیمه عمر یا خرید بیت کوین

بعد از بررسی مزایا و معایب بیمه عمر و یا بیت کوین نهایتا به اصل موضوع رسیدیم که کدام روش سرمایه گذاری بهتر هست ما در این جای مقاله با بررسی برخی دلیل به نتیجه اصلی خواهیم رسید که کدام روش سرمایه گذاری بهتر هست.

در بیمه عمر می تونین حق بیمه رو متناسب با شرایط خودتون تعیین کنن. این سرمایه گذاری در کشور هایی مثل آمریکا، آلمان که اقتصاد پایدار و تورم پایین دارن بسیار مناسب هست ولی در کشور های که از جمله ایران که اقتصاد ناپایدار و تورم بی سابقه داره، مناسب نیس.



در سال 2014 ارزش واقعی بیت کوین 5 هزار دلار بود در سال 2020 ارزش هر واحد بیت کوین به 68 هزار دلار رسید و کسانی که در سال 2012 بیت کوین رو هولد کرده بودن ثروت خیلی خوبی رو دارن، ولی اگه 5 سال قبل حدود یه میلیون در بیمه عمر سرمایه گذاری کرده باشین اکنون حدود 10 میلیون سرمایه دارین. بنابراین ارزش بیت کوین روز به روز با سرعت رشد می کنه، ولی ارزش سرمایه گذاری در بیمه عمر رشد کندی داره. به طوری که با پول سرمایه گذاری بیمه عمر می توان یه کامپیوتر دست دوم خرید ولی با پول بیت کوین می توان خونه خرید.

خرید و فروش بیت کوین بر حسب دلار انجام میشه یعنی همگام با تورم حرکت می کنه. اگر نگاهی به نمودار بیت کوین بیندازیم پی می بریم که تا الان حرکت کلی بازار به سمت بالا بوده ولی سرمایه گذاری در بیمه عمر برحسب پول ملی بوده این گونه که پول ملی ایران روز به روز ارزشش رو به پایین هست. بنابراین با خرید بیت کوین به عنوان جایگزینی در سبد عمر سرمایه گذاری کنیم که موجب میشه از تورم عقب نمونیم و از این طریق هم کسب سود بیشتری کنیم.

در حال حاضر خرید ارز های دیجیتال و بیت کوین به پدیده جهانی تبدیل شده و اگه به گذشته نگاه کنیم می بینیم که بازار ارزدیجیتال قبلا این همه کاربر نداشت و اکنون 10 برابر کاربر داره و پیش بینی میشه که در اینده تعداد این کاربران افزایش پیدا کنن. در نتیجه آینده بازار ارز دیجیتال نسبت به بیمه عمر روشن تر هست و این موضوع باعث افزایش قیمت بیت کوین میشه. 

Comments

Popular posts from this blog

بایننس کوین چیست؟ BNB چیست؟

آموزش خرید تتر،